Certificeret webshop
Nem og gennemskuelig handel
Sikker betaling
Køberbeskyttelse på op til 10.000 kr.

Læs om og se rejsevilkår på Deal.dk →

Vilkår for pakkerejser købt via Deal.dk

Når du køber en pakkerejse via Deal.dk accepterer du samtidig følgende rejsevilkår

Når købet er gennemført modtager du et værdibevis, der benyttes som reference. Hvis du er i kontakt med vores kundeservice, vil man typisk spørge efter værdibevisets ID-nummer for at finde bestillingen.

Eventuelle øvrige billetter, rejsedokumenter eller koder, der skal benyttes for at bestille rejsen vil blive fremsendt elektronisk pr. e-mail. Det vil fremgå på den enkelte Deal, hvornår at disse fremsendes. Som kunde på Deal.dk har man efter købet pligt til at kontrollere sine billetter for fejl - herunder stavefejl - eller mangler. I enkelte tilfælde vil f.eks. ændring af navn pga. stavefejl kunne koste et gebyr, der opkræves særskilt.

Eventuelle ændringer eller annulleringer af rejsen kan udelukkende foretages af den person, der har foretaget købet via Deal.dk. Ønskes rejsen overdraget til anden side, så skal dette altid undersøges af Deal.dk ved henvendelse i rimelig tid inden afrejse. Eventuel omkostning for en overdragelse vil altid påhvile kunden ligesom at ikke alle rejser vil kunne overdrages.

Ved rejser med fly gælder at check-in i lufthavnen, som udgangspunkt skal foretages 2 timer før flyafgang. De fleste check-in lukker senest 1 time før flyafgang, men det er op til kunden at gøre sig bekendt med check-in tidspunkter, da disse kan ændre sig. Tjek dette via rejseselskabet eller lufthavnen i god tid inden afrejse. Deal.dk erstatter ikke, hvis man møder for sent op i lufthavnen i forbindelse med rejsen. Flytider på rejsedokumenter er i udgangspunkter i lokale tider, men bemærk at flyrejsetider kan ændres og i udgangspunkter derfor kun er vejledende. Bagageregler for den enkelte rejse fremgår af Dealen, men hvis du er i tvivl, så kontakt vores kundeservice eller rejseselskabet.

Husk at medbringe gyldigt pas og evt. visum når du rejser. Bemærk at nogle lande har udvidede krav til hvornår at pas skal/må udløbe og at der kan være krav om at passet skal have en gyldighed á f.eks. 6 måneder efter hjemrejse. Ligeledes kræver nogle lande at passet har ledige sider. Deal.dk er ikke ansvarlig, hvis dit pas ikke lever op til paskrav i landet, hvor du rejser til.

Husk at hvis du rejser inden for EU, så bør du medbringe det blå sygesikringsbevis, men at dette ikke gælder ved rejser uden for EU. Deal.dk anbefaler at du tilkøber eller har særskilt rejseforsikring. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab i god tid inden afrejse for råd & vejledning.

Hvis du - eller en ledsager på din rejse - er gravid, anbefaler Deal.dk at det specifikke flyselskab kontaktes for information om de præcise regler. Deal.dk anbefaler at dette gøres inden købet foretages. Deal.dk kan ikke stilles ansvarlig for eventuelle rejser, der ikke kan gennemføres pga. graviditet eller flyselskabers regler om dette.

Bemærk at nogle af de udbudte rejsemål kræver - eller har anbefalinger om - vaccinationer. For information herom kontakt egen læge eller Statens Seruminstitut. Deal.dk kan ikke stilles ansvarlig for følgesygdomme, sygdom i forbindelse med vaccination eller eventuelle hjemrejseomkostninger i forbindelse med sygdom. Deal.dk anbefaler at man altid tegner rejseforsikring.

Ved bestilling og gennemførelse af en rejse købt på Deal.dk forpligter køber sig til at følge de anvisninger for rejsens gennemførelse, som Deal.dk og samarbejdspartnere og relevante myndigheder fastsætter. Dette gælder også i forbindelse med transport, tilslutning og på fly/hotel. Eventuel overtrædelse kan betyde øvrige omkostninger, der foretages for egen regning og Deal.dk kan ikke gøres ansvarlig herfor. Dette gælder også i forbindelse med bortvisning eller øjeblikkelig hjemrejse for egen regning.

Ved fejl eller mangler på destinationen skal der rettes henvendelse til opholdsstedet med det samme. Umiddelbart herefter skal der også rettes henvendelse til Deal.dk på mail@deal.dk. Husk her at beskriv klagen, samt hvem der er klaget til på stedt og hvornår. Hvis Deal.dk først modtager klagen efter hjemkost, vil klagen blive afvist uden kompensation fra Deal.dk

Her finder du os

Deal.dk A/S
Banegårdspladsen
5000 Odense C

Tlf: +45 65 45 55 44
Mail: mail@deal.dk
CVR nr: 35252754

Om Deal.dk

Tilbudsmail