Hyggen venter på Filskov Kro
Tag på et kroophold for 2 på Filskov Kro lige nord for Billund og glæd jer til hyggelige dage - pris for 2
Ophold med charme og hygge
Har I brug for en pause fra hverdagen, så lad jer charmere indenfor på Filskov Kro, der både byder på god mad, autentisk krostemning og fantastiske naturomgivelser - og I vælger selv, om I vil blive 1 eller 2 nætter.
Den gennemrenoverede kro ligger kun et kvarters kørsel nord for Billund. Kroens personale står klar til at byde jer indenfor til et ophold, hvor den gode smag og kundernes velvære er i centrum.
I restauranten laves al maden fra bunden med friske råvarer, og selvom kroen er gennemrenoveret og byder på moderne komfort, så løber historien og respekten for kroens sjæl som en rød tråd gennem stedet.
Vælg mellem disse ophold for 2 personer:
Ophold med 1 overnatning:
- 1 overnatning i skønt dobbeltværelse
- Eftermiddagskaffe og hjemmebagt kage
- 3-retters middag efter køkkenchefens valg i kroens hyggelige restaurant
- Morgenbuffet
Normalpris 1596 kr. DEALpris 998 kr.
Ophold med 2 overnatninger:
- 2 overnatninger i skønt dobbeltværelse
- 2-retters middag begge dage efter køkkenchefens valg i kroens hyggelige restaurant
- Morgenbuffet begge dage
Normalpris 2596 kr. DEALpris 1398 kr.
Velkommen til Filskov Kro
Filskov Kro er en kongelig privilegeret kro fra 1853, der alle årene er blevet drevet af den samme familie.
Kroen blev nyrenoveret i 2013, hvor bygningen blev energioptimeret og gjort handicapvenlig. Alt er naturligvis sket med respekt for kroen, så den har bevaret sine historiske rammer.
Kroen har siden etableringen været kendt vidt og bredt, og derfor er mange gode historier tilknyttet stedet. F.eks. havde kroen i gamle dage egen landingsbane, hvilket betød, at der blev bygget en separat værelsesfløj, der stadig findes på kroen.
Kroen er smukt beliggende på den naturskønne jyske hede og fremstår flot og moderne med respekt for stedets sjæl og historie.
Filskov Kro har 26 værelser, fire hyggelige selskabslokaler, motionsrum, billardrum og pejsestue. Derudover er der en stor have og skov lige bagved kroen.
Praktisk info
Ankomst er mulig alle ugens dage fra den 24. januar 2022 frem til og med den 1. maj 2022. Der opkræves tillæg fredag, lørdag og helligdage - se nedenfor.
Tjek ind kan ske fra kl. 15 på ankomstdagen, og Tjek ud skal ske senest kl. 10 på afrejsedagen.
Tilkøb og tillæg
Bestilles eller aftales ved reservation og betales direkte til Filskov Kro:
Tillæg ved ophold fredage, lørdage og helligdage | 250 kr. pr. værelse pr. nat |
Opgradering til en af kroens nyrenoverede suiter | 200 kr. pr. nat |
Ekstra overnatning | 498 kr. pr. værelse pr. nat |
Overnatning for børn under 13 år i ekstra opredning (max 2 børn pr. værelse) inkl. 2 retters børnemenu | 299 kr. pr. nat |
Bemærk: Ved 4 personer (2 voksne og 2 børn) er der 2 enkeltsenge og 2 køjesenge med mulighed for opgradering. Kontakt hotellet for nærmere information.
Reservation skal ske til Filskov Kro på info@filskovkro.dk eller på tlf.: 75 34 81 11. Husk at oplyse kode fra værdibeviset, dato, navn og telefonnummer.
Medbring venligst et printet værdibevis ved ankomst til kroen.
Det med småt
Prisen gælder for 2 personer i delt dobbeltværelse på Filskov Kro. Rabatten er baseret på kroens almindelige listepriser. Der er et begrænset antal værelser til rådighed, og der tages forbehold for udsolgte datoer. Vi anbefaler derfor, at I booker jeres ophold hurtigst mulig, og inden de 14 dages fortrydelsesret udløber. Således kan du returnere opholdet, hvis den ønskede periode ikke er ledig. Når opholdet er booket, er det kroens afbestillingsregler, der gælder.
Der gøres opmærksom på, at der kan forekomme travlhed i starten og slutningen af indløsningsperioden samt i weekender.
Deal.dk fungerer kun som formidler af dette tilbud, og Filskov Kro er den tekniske arrangør. Har I spørgsmål til jeres ophold, bedes I kontakte Filskov Kro.
Ved fejl eller mangler på destinationen, skal der rettes henvendelse til opholdsstedet med det samme. Umiddelbart herefter skal der også rettes skriftlig henvendelse til Deal.dk på mail@deal.dk, hvor det fremgår, hvem der er klaget til på
destinationen. Følges proceduren ikke, og modtager Deal.dk først en evt. klage efter hjemkomst, vil denne blive afvist, og kompensation vil ikke være mulig.
Se vores øvrige rejsevilkår her.